Mzdová agenda
Chcete přijmout zaměstnance? Poradíme a připravíme veškeré dokumenty pro příslušné úřady. Navrhneme potřebné dokumenty pro zaměstnávání jak v pracovních poměrech, tak na základě dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr. Neztrácejte čas navštěvováním potřebných institucí. Zastoupení na úřadech je pro nás samozřejmostí.
Co mzdová agenda od Synekie RP s.r.o. zahrnuje?
- Kompletní zpracování mezd a vedení personální agendy
- Zpracování výplatních pásek, mzdových listů a mzdových listin
- Zpracování a následné odeslání měsíčních přehledů
- Vystavení platebních příkazů
- Zpracování pracovních smluv, dohod o hmotné odpovědnosti
- Zpracování ročního vyúčtování daní
- Zajištění přihlášení a odhlášení zaměstnanců
- Vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest zaměstnanců
- Vyplnění žádostí o dávky, úvěry a jiné
- Zastupování na příslušných úřadech při kontrolách
- Zpracování podkladů při pracovním úraze
Kolik mzdová agenda stojí?
Každý klient je velice individuální a konečná cena se odvíjí Vždy od Vašich potřeb. Pro cenovou kalkulaci nám tedy prosím sdělte základní informace o Vašem podnikání. Na jejich základě, Vám připravíme nezávaznou nabídku, nebo navrhneme případnou osobní schůzku.
Využijte následujících možností
- Napište nám pomocí kontaktního formuláře
- Zavolejte na telefonní číslo: +420 602 850 091
- Nebo využijte další kontaktní možnosti, které najdete na záložce Kontakt