Mzdová agenda

Chcete přijmout zaměstnance? Poradíme a připravíme veškeré dokumenty pro příslušné úřady. Navrhneme potřebné dokumenty pro zaměstnávání jak v pracovních poměrech, tak na základě dohod o pracích konaných mimo pracovní poměr. Neztrácejte čas navštěvováním potřebných institucí. Zastoupení na úřadech je pro nás samozřejmostí.

Co mzdová agenda od Synekie RP s.r.o. zahrnuje?

  • Kompletní zpracování mezd a vedení personální agendy
  • Zpracování výplatních pásek, mzdových listů a mzdových listin
  • Zpracování a následné odeslání měsíčních přehledů
  • Vystavení platebních příkazů
  • Zpracování pracovních smluv, dohod o hmotné odpovědnosti
  • Zpracování ročního vyúčtování daní
  • Zajištění přihlášení a odhlášení zaměstnanců
  • Vyúčtování cestovních náhrad a služebních cest zaměstnanců
  • Vyplnění žádostí o dávky, úvěry a jiné
  • Zastupování na příslušných úřadech při kontrolách
  • Zpracování podkladů při pracovním úraze

Kolik mzdová agenda stojí?

Každý klient je velice individuální a konečná cena se odvíjí Vždy od Vašich potřeb. Pro cenovou kalkulaci nám tedy prosím sdělte základní informace o Vašem podnikání. Na jejich základě, Vám připravíme nezávaznou nabídku, nebo navrhneme případnou osobní schůzku.

Využijte následujících možností

  • Napište nám pomocí kontaktního formuláře
  • Zavolejte na telefonní číslo: +420 602 850 091
  • Nebo využijte další kontaktní možnosti, které najdete na záložce Kontakt

SYNEKIE RP s.r.o.

účetnictví,daňová evidence, administrativa
zapsaná Krajský soud Ostrava oddíl C, vložka 59074

Adresa

Grabovščok 381/18
Horní Suchá
735 35
Czech republic

Kontaktní údaje

Telefon: +420 602 850 091
E-mail: ucetnictvidane@synekie-rp.cz
IČO: 029 96 138
DIČ: CZ 029 96 138

Všechna práva vyhrazena - Copyright © 2014 - 2024 | Web & Design by SCOTeam L&K s.r.o.